Accel World Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Burst link pályák

Go down

Burst link pályák             Empty Burst link pályák

Témanyitás by Kuroyukihime on Csüt. Júl. 25, 2013 4:45 pm

FIGYELEM! Ezek csak is a sima párbajterekre érvényesek a Végtelenitett Felgyorsult Világra nem!

Rongálás: Ez jelzi mekkora erő szükséges az adott pályán a játékosok számára, hogy kárt tudjanak tenni az épületekben és más tárgyakban. Ha a játékosok ereje nem egyenlő vagy nagyobb, mint az adott pálya rongálása akkor nem képes kárt tenni vagy csak minimálisan és így Törmeléksebzést sem képes okozni bármennyire is erőlködik.
Ezeket az értékeket időnként változni fognak tehát egyik szám sem állandó.

1. Világvége pálya
Romos épületek, törmelék, kidőlt oszlopok, leomlott hidak, lángoló hordók,
autóroncsok, hulladék és állandó világvége hangulat jellemzi ezt a kihalt várost.
Rongálás: 3

2. Alkony pálya
Egy hatalmas zöldellő mező nem túl magas fűvel, állandó alkonyi fényben. Nincsenek se fedezékek se rejtekhelyek. A látótávolság rendkívül nagy, elérhetetlen távolságban hegynyi méretű sziklák látszanak, de ne is próbálj meg eljutni odáig. Ép olyan jó szerelmes pároknak turbékolni, mint a legmerészebb harcosoknak ki élni magukat egy szemtől szemben csatában.
Rongálás: 4

3. Dzsungel
Egyhatalmas őserdő, a játékosok egy a közepén elhelyezkedő savas tó mellet kezdenek. Indák, szép virágok, hatalmas fák, páradús levegő, gyakran esik [de nem mindig]. Kitűnő hely a bújócskához. Minden 5. körben esik, 3 körön keresztül, de nem jelent semmit.
Rongálás: 2

4. Szikla sivatag
Végeláthatatlan sivatag kisebb nagyobb kövekkel a felszínén melyek tökéletes fedezéket biztosítanak, előfordulhatnak homokviharok. Több lejárat is vezet a földalatti romokba, ami valójában egy csapdákkal teli labirintus. A lejáratok kisebb romos épületek formájában "lógnak" ki a sivatagból, elvégre a nagy részük a homok alatt van.
Különlegessége: Ha a játékos lemegy, a föld alá minden körében dobnia kell egy 6 oldalú kockával, ha a dobás egyes, véletlenül aktivált egy csapdát, aminek következtében akkora sebzést szenved el, mint amekkora az ellenfele sebzésének a fele. [a védelmedet ebben az esetben is használhatod, hogy sértetlenül megúszd a kalandot] Minden 5. körben homokvihar tombol a felszínen, aminek köszönhetően a látótávolság 5 métere esik vissza. Ez 2 körön át tart.
Rongálás: 2

5. Temető
Kiszáradt fák, varjak és sírok tömkelege található eme ködös pályán. A sírok jó fedezék, de a ködjelentősen csökkenti a látótávolságot. [10 méteren túl csak halványan látszódnak a dolgok. 15-ön túl láthatatlanok]
Rongálás: 6

6. Mond, Nem Ereszt?
Egy rendkívül magas hegység, tele gleccserrel. Alacsony légnyomás, állandó havazás, nagy szél, kevés levegő, néha hóvihar. Ezek a körülmények bármilyen kemény harcost megviselnek. Ezen a pályán minden 5. körben hóvihar kezd el tombolni lenullázva 1 körre a látótávolságot. Ezen felül minden játékos sebeződik körönként a saját sebzésének megfelelő életerőpontot. Vigyázz! Ha óvatlan vagy lavinát is indíthatsz. [Lavina indul el 2 mellé lőtt, vagy ütött sebző érték növelő képességek esetén.] Ekkor minden játékos dobjon egy hatoldalú kockával. Ha az érték 1-2 a lavina maga alá temet elveszted meglévő életed felét, ha még élsz, kimászol a lavina alól és folytatod a harcot. Ha az érték 3-4 a lavina magával sodor, de nem temet be. Annyi életerő pontot sebződsz, mint amekkora a sebzésed. Ha az érték 5-6 a csodával határos módon megúszod a lavinát. Folytasd a küzdelmet, mert a Mond, Nem Ereszt senkit nem akar élve elengedni!
Rongálás: 3

7. Homoksivatag
Homok, homok és homok. Kell ezt még magyarázni? Minden 3. körben homokvihar tombol. A látótávolság 1 körre-nullára esik. A talaj az állandó vándorlás miatt nagyon instabil, lehet, ebben a körben még egy hegyen állsz a másikban meg egy gödörben. Vigyázz a futó homokkal!
Rongálás: 0

8. Vulkán
Egy kitörni készülő vulkán kráterében zajlik a harc. Gyakoriak a gázkitörések. Minden 3. körben gázkitörés van, ekkor, ha nem bújsz fedezékbe, bizony megégeted magad! Dobj két 12 oldalú kockával, ennyit sebződsz.
Rongálás: 1

9. West
Egy kis vadnyugati hangulatú városka. Ahhoz képest, hogy sehol egy lélek az épületek szépen karban vannak tartva.
Rongálás: 4

10. Tenger part
Barátságos vizű végeláthatatlan tenger, homokos parttal, szép napos idő. Strand idő van! De neked nincs időd napozni, az ellenfeled már vár. A vízből szép formás, mesébe illő sziklák állnak ki, változó távolságba egymástól. Szép a víztükör. De vigyázz, mély a víz!
Rongálás: 2

11. Hold
Hold... Alacsony a gravitáció! Úgy kezeld a kráterekkel tarkított felszínt! Vigyázz! Itt egy egyszerű ütés is elég ahhoz, hogy pár 100 métert repülj, ha rosszul fékezed magad. Egyéb esetben akár körbe is repülheted a holdat, ha jól megütöttek, de az számodra nem biztos, hogy előnyös az olykor szembe jövő kiemelkedések miatt.
Rongálás: 3

12. Staempunk city
Egy hatalmas gőzgépekkel, fogaskerekekkel és a gőzt szállító csövekkel teli
mechanikus város, mely periodikusan változik és messze a magasba tornyosul. Ha egy cső megsérül forró gőz áramlik ki, a forgó fogaskerekek által magasabbra juthatsz, és néha bizonyos A-ból lehetetlen B-be jutni, míg a város periódusa úgy nem áll.
Rongálás: 5

13. A mocsár
Egy ingoványos terület melyen csak néhol egy kis magasodó nádasból és pár kőből áll. Néhol lidércfény dereng a sötét éjszakai pályán. A pályán minden karakter, aki a talajon jár, elveszíti a sebessége 1/4-dét (minimum egyet) és minden körben dobni kell egy kockával szintén, ha a talajon jársz. Ha 1-est vagy 6-st dobsz, nem süllyedsz el különösebben a mocsárban és csak az alapvető sebesség megvonást szenveded el. Ha 2-est vagy 5-öst, akkor kicsit jobban elmerülsz és elveszted a sebességed felét. Ha 3-mast vagy 4-est, akkor nagyon elmerülsz a mocsárban és a következő köröd az ez ellen való küzdelmedre megy majd el. Ha egy helyben állsz, a mocsárban szépen lassan elmerülsz, persze kivéve, ha letaposott nádon vagy kövön állsz.
Rongálás: 5

14. A híd
Egy száraz sivatagos pálya melyet középen egy mély és több száz méter széles szakadék választ el, melyen egy hatalmas acélhíd ível át, mely tele van különböző elhagyatott járművekkel melyek jó fedezéket nyújtanak.
Rongálás: 6

15. A kísértet járta ház
Egy klasszikus kísértet járta kúria, pont olyan amilyeneket a régi horror filmekben látni. Ijesztő hangok, padlórecsegés és félelmetes sötét hangulat jellemzi. Ha 1-est, 2-est vagy 3-mast dobsz, nem történik semmi. Ha 4-est vagy 5-öst dobsz, véletlenül rátalálsz egy titkos rejtekhelyre. Ha 6-ost dobsz, akkor aktiválsz egy titkos csapdát vagy a ház egy nem e világi lakója "véletlen" balesetet okoz.
Rongálás: 3

16. Feel the music
Egy zárt tökéletes akusztikájú pálya, melynek alja egy hatalmas hangfal. A kezdő játékos választhat egy zenét (melyet linkelni kell) mely megy a küzdelem alatt. A zene határozza meg a csata hosszát. Fél perc a zenéből egy körrel egyenlő. Ám a fair küzdelem jegyében, ha egy zene 3 perc 32 másodperc, akkor 7 helyet 8 körből áll a párbaj. A zene fontos mivel az a lábatok alatt szól a hangfalból melyen nincs védőháló, vagyis a membránon álltok. A membrán a zene ritmusával megegyezően mozog és a dobtól és basszustól függ az ereje. Ezen a pályán az állva maradás igen nehéz, ha nem kapod el a ritmust, ha viszont érzed, akkor basszust követően azt kihasználva a magasba is ugorhatsz.
Rongálás: 0

17. Test your luck
Egy szimmetrikus pálya, mely hatalmas tág téren foglal helyet. Fedezékként három hatalmas fa szolgál mindkét oldalon és középen egy kör alakú szökőkút. A pályán nem a taktika vagy képességeid lesznek győzelmed legfontosabb tényezői, hanem pusztán a szerencséd. Minden kör elején dobnod kell. Ha egyest dobsz, akkor képtelenné válsz a helyzetváltoztatásra. Ha kettest nem sebeznek a távolsági támadásaid. Ha hármast nem sebeznek a közelharci támadásaid. Ha négyest, akkor nem aktiválhatsz képességet illetve az aktív képességed deaktivizálódik. Ha ötöst, akkor a páncélod értéke nullára csökken. Ha hatost, akkor vagy vesztesz 250 életet és kapsz 250 MP-t abban az esetben, ha nincs tele az MP-d vagy vesztesz 250 MP-t és kapsz 250 életet, ha tele van az MP-d.
Rongálás: 3

18. Bolygó Hollandi
Egy 1600-as évek béli, zátonyra futott kétárbocos hajó, mely jobbra-ballra imbolyog a vihar kelltette tengerhullámok közt. Az ég olyan szinten be van borulva, hogy esti sötétségbe borítja a pályát. A hajót a vízből kiálló csúszós felületű sziklák veszik, körbe az egyik árboca pedig el van törve. Az egyik fele a hajón, míg a másik a vízbe lóg. A hullámok a fedélzetre is felcsapnak, így az és a folyamatosan zuhogó eső kissé csúszóssá teszik a fából készült hajót a talpatok alatt! Minden harmadik kör elején dobnotok kell egy 6-os kockával. Ha 3 vagy annál kevesebbet dobtok sikeresen meg tudtok kapaszkodni, ha 3-nál nagyobbat, akkor a hatalmas hullám, ami átcsap, a hajón elsodor.
Rongálás: 1

19. Romkastély
Ezen a pályán az valós világ épületei leomlott, elhasználódót olykor-olykor befüvesedett romépületekké válnak. A falak mind téglákból épülnek fel ez jól is hisz sok házon az egyszínű külső vakolat is lehullott már. A talaj pedig egyszerű földes út semmi extra.
Rongálás: 2

20. Neon City
Az épületek, mint enyhén átlátszó kék falakból épülnek fel akár csak az utak. az utcák két oldalán, rózsaszínen világító csak ugyan átlátszó lomb nélküli fák álnak egymástól öt méterre. A fák tulajdonsága, hogy ha hozzájuk érnek ráznak, és ezzel egyúttal sebeznek is. Dobj két 12 oldalú kockával, ennyit sebződsz.
Rongálás: 3
Kuroyukihime
Kuroyukihime
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 170
Join date : 2013. Mar. 09.
Tartózkodási hely : Tokyo/Haruyuki-kun mellett

Karakterlap
Szint: 9
Burst pont:
Burst link pályák             Left_bar_bleue10000/16000Burst link pályák             Empty_bar_bleue  (10000/16000)

https://accelworldfrpg.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Burst link pályák             Empty Re: Burst link pályák

Témanyitás by Kuroyukihime on Csüt. Júl. 31, 2014 3:59 pm

Pálya felosztás


Időközben kiderült, hogy ez is fontos dolog. Tehát a dolog a következő lesz:
A pályákat képzeletben egy négyzetek alkotta hálón helyezzük el. Egy négyzet egy métert jelent. Minden harc kezdetén egy négyzetben álltok.
Egy karakter egy kör alatt egyszerre annyi négyzetet képes megtenni a kiinduló ponttól, mint a Sebesség képzetségére tett pontok 2x-ese. tehát egy 2 ponttal rendelkező személy 4 négyzetet képes előre megtenni teljes sebességgel.

Kuroyukihime
Kuroyukihime
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 170
Join date : 2013. Mar. 09.
Tartózkodási hely : Tokyo/Haruyuki-kun mellett

Karakterlap
Szint: 9
Burst pont:
Burst link pályák             Left_bar_bleue10000/16000Burst link pályák             Empty_bar_bleue  (10000/16000)

https://accelworldfrpg.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.