Javaslatok
5 posters
2 / 2 oldal
2 / 2 oldal • 1, 2
Re: Javaslatok
Hm... gondolkodóba ejtettél ezzel, de már van is egy ötletem, amit holnap fel is tüntetek ha kidolgoztam rendesen.
Kuroyukihime- Admin
- Hozzászólások száma : 170
Join date : 2013. Mar. 09.
Tartózkodási hely : Tokyo/Haruyuki-kun mellett
Karakterlap
Szint: 9
Burst pont:
(10000/16000)
Re: Javaslatok
újra nekifutunk?
nincs kifogásom ellene, de mindenek előtt:
úgy gondolom van egy dolog ami miatt talán sosem fog az oldal beindulni:
valakinek [sok embernek] veszítenie kell ahhoz, hogy 1 valaki szintet lépjen és nem ez a probléma hanem, hogy míg a győztes profitál a vesztes pontokat veszít. Ezzel meg az a probléma, hogy mindenki nyerni szeretne és fejlődni. De ez mindig csak 1 játékosnak lesz lehetséges aki mindig nyer, ami viszont már az frpg-ben igazságtalan.
Egy verekedős játékban ez a rendszer még működhet ahol a győzelem csak a résztvevők ügyességén múlik viszont egy olyan helyen ahol a győzelmet lényegében végül az dönti el, hogy ki enged a másiknak ott nem. [mivel nincs senki aki veszíteni akar ilyen áron]
Szóval 2 dolgot javaslok:
1. A szintlépéshez szükséges pontok csökkentését [mondjuk felére] mivel az frpg-ben amúgy is jócskán lassabban lehet fejlődni mint pl egy MMO-ban.
2. A pont ilyen formájú veszítésének eltörlését. Magyarul játékos-játékos ellen legfeljebb elméleti pont vesztés legyen tehát gyakorlatban ne veszítsen a vesztes pontot.
Amúgy is épp eleget fognak veszíteni a szerencse játékon. és még épp eleget fognak költeni.
Így mindenkinek meg lesz a lehetősége a fejlődésre és meg lesz az a biztonság ami garantálja, hogy az user meg adja ellenfelének a győzelemre a lehetőséget.
Oldal fejlesztéssel kapcsolatos ötlet:
Ha lesz időnk megpróbálhatjuk a pályákat mezőkre osztani és egy kezdetleges rajzon ábrázolni. Erre csak azért lenne szükség, hogy ne legyenek abból problémák, hogy a kék karakter 1 kör alatt eléri a pirosat ami elvileg "mérföldekre" van tőle ezzel jelentősen és tartósan hátrányos helyzetbe hozva őt. Meg persze így ki kell dolgozni a lőtávolságot meg azt, hogy egy karakter mennyit képes mozogni 1 kör alatt. [gyorsaságtól függően]
nincs kifogásom ellene, de mindenek előtt:
úgy gondolom van egy dolog ami miatt talán sosem fog az oldal beindulni:
valakinek [sok embernek] veszítenie kell ahhoz, hogy 1 valaki szintet lépjen és nem ez a probléma hanem, hogy míg a győztes profitál a vesztes pontokat veszít. Ezzel meg az a probléma, hogy mindenki nyerni szeretne és fejlődni. De ez mindig csak 1 játékosnak lesz lehetséges aki mindig nyer, ami viszont már az frpg-ben igazságtalan.
Egy verekedős játékban ez a rendszer még működhet ahol a győzelem csak a résztvevők ügyességén múlik viszont egy olyan helyen ahol a győzelmet lényegében végül az dönti el, hogy ki enged a másiknak ott nem. [mivel nincs senki aki veszíteni akar ilyen áron]
Szóval 2 dolgot javaslok:
1. A szintlépéshez szükséges pontok csökkentését [mondjuk felére] mivel az frpg-ben amúgy is jócskán lassabban lehet fejlődni mint pl egy MMO-ban.
2. A pont ilyen formájú veszítésének eltörlését. Magyarul játékos-játékos ellen legfeljebb elméleti pont vesztés legyen tehát gyakorlatban ne veszítsen a vesztes pontot.
Amúgy is épp eleget fognak veszíteni a szerencse játékon. és még épp eleget fognak költeni.
Így mindenkinek meg lesz a lehetősége a fejlődésre és meg lesz az a biztonság ami garantálja, hogy az user meg adja ellenfelének a győzelemre a lehetőséget.
Oldal fejlesztéssel kapcsolatos ötlet:
Ha lesz időnk megpróbálhatjuk a pályákat mezőkre osztani és egy kezdetleges rajzon ábrázolni. Erre csak azért lenne szükség, hogy ne legyenek abból problémák, hogy a kék karakter 1 kör alatt eléri a pirosat ami elvileg "mérföldekre" van tőle ezzel jelentősen és tartósan hátrányos helyzetbe hozva őt. Meg persze így ki kell dolgozni a lőtávolságot meg azt, hogy egy karakter mennyit képes mozogni 1 kör alatt. [gyorsaságtól függően]
Blood Raven- Red
- Hozzászólások száma : 76
Join date : 2013. Jul. 01.
Tartózkodási hely : Ott ahol nem kéne.
Karakterlap
Szint: 1
Burst pont:
(108/500)
Re: Javaslatok
Igen... Próbálunk^^
Nos van valami abban amit írtál, azonban én úgy gondolom, hogy a vesztestől való pontlevonás elvétele elvenné az AW érzetet az egésztől. Igen mindenki győzni akar, DE olykor veszíteni is tudni kell. A felére még le tudom venni de teljesen lenullázni semmiképp nem akarom.
A szintek pontjait még esetleg megfelezhetem de ezt is még át gondolom, mivel a heti dobáson és a Kt-en kívül lesz még más pontszerző ami jócskán segít és bőven pótolni fogja a kt veszteségeket és a költekezéseket.
Nos van valami abban amit írtál, azonban én úgy gondolom, hogy a vesztestől való pontlevonás elvétele elvenné az AW érzetet az egésztől. Igen mindenki győzni akar, DE olykor veszíteni is tudni kell. A felére még le tudom venni de teljesen lenullázni semmiképp nem akarom.
A szintek pontjait még esetleg megfelezhetem de ezt is még át gondolom, mivel a heti dobáson és a Kt-en kívül lesz még más pontszerző ami jócskán segít és bőven pótolni fogja a kt veszteségeket és a költekezéseket.
Kuroyukihime- Admin
- Hozzászólások száma : 170
Join date : 2013. Mar. 09.
Tartózkodási hely : Tokyo/Haruyuki-kun mellett
Karakterlap
Szint: 9
Burst pont:
(10000/16000)
Re: Javaslatok
A pályákkal kapcsolatban annyi jutott egyenlőre az eszembe, hogy azok egy négyzetrácson helyeszkednek el. Egy négyzet 5 méter átmérőjü. Azt pedig, hogy ki mekkora utat tud meg tenni egy kör alatt maximum azt a Sebességre tett pontok határoznák meg méterben.
Kuroyukihime- Admin
- Hozzászólások száma : 170
Join date : 2013. Mar. 09.
Tartózkodási hely : Tokyo/Haruyuki-kun mellett
Karakterlap
Szint: 9
Burst pont:
(10000/16000)
Re: Javaslatok
ahogy gondolod, majd meglátjuk mi lesz a vége, de azt mindenképpen javaslom hirdesd ki valahol, hogy az oldal újra be indult. pl: frpg-sek facebook csoportja [ha eddig nem tetted meg]
na meg át állíthatnád a ki van itt részt pl: 48 órásra mert szerintem az elégé el bátortalanító lehet ha a látogató azt látja, hogy jelenleg senki sincs fent, különösen így az elején
na meg át állíthatnád a ki van itt részt pl: 48 órásra mert szerintem az elégé el bátortalanító lehet ha a látogató azt látja, hogy jelenleg senki sincs fent, különösen így az elején
Blood Raven- Red
- Hozzászólások száma : 76
Join date : 2013. Jul. 01.
Tartózkodási hely : Ott ahol nem kéne.
Karakterlap
Szint: 1
Burst pont:
(108/500)
Re: Javaslatok
Persze mindenképp ki lesz hirdetve, csak ellőtte még befejezem a javításokat/újításokat.
Majd megpróbálom^^
Majd megpróbálom^^
Kuroyukihime- Admin
- Hozzászólások száma : 170
Join date : 2013. Mar. 09.
Tartózkodási hely : Tokyo/Haruyuki-kun mellett
Karakterlap
Szint: 9
Burst pont:
(10000/16000)
Re: Javaslatok
Egyetértek a pálya térkép szisztémával.
Sajna a többivel nem. Szerintem a vereség kell, hogy legyen súlya, ezért nem ajánlom a pont vesztés eltörlését. (Én már egy csomó karaktert kiötlöttem ha a mostani elhullana.) Szerintem ez adja a drámai ívet a történetnek. Egyik nap még nagyban elvagytok egy karakterrel, másnap már nem is emlékszik rád.
Egyébként el sem tudjátok képzelni ezzel most menyire boldog emberré lettem, hogy az oldal újra beindult.
Sajna a többivel nem. Szerintem a vereség kell, hogy legyen súlya, ezért nem ajánlom a pont vesztés eltörlését. (Én már egy csomó karaktert kiötlöttem ha a mostani elhullana.) Szerintem ez adja a drámai ívet a történetnek. Egyik nap még nagyban elvagytok egy karakterrel, másnap már nem is emlékszik rád.
Egyébként el sem tudjátok képzelni ezzel most menyire boldog emberré lettem, hogy az oldal újra beindult.
Mad DollMaster- Purple
- Hozzászólások száma : 68
Join date : 2013. Jul. 21.
Karakterlap
Szint: 1
Burst pont:
(88/500)
Re: Javaslatok
A pályák reformjai jó ötletnek tűnik nekem. Szerintem egy sebesség pont legyen egy négyzet és a sebbeség pontoktól függetlenül legyen egy maximum határ aminél nem lehet gyorsabban mozogni.
A harc rendszerre pedig megoldás lenne a kocka dobálás.
minden támadás után dobsz mondjuk egy élet halál kockával az egyik a találatot jelenti a másik azt hogy nem. (Én személy szerint mindig meg tudok egyezni a párbaj ellenfelemmel de így elég fair.)
Felhívnám a figyelmet arra hogy a szabály(ok)-nál a statok közöt szerepel még az intelligencia.
Egyébként szerintem a kockadobálos alapon a statoknak is lehetne plusz értelmet adni.
Példának okáért ügyebár a sebesség innentől adja egy körben lemorogható tér egységet. (ha minden igaz) de ezen felül szerintem aki gyorsabb az többször is támadhat egy körben. Szerintem ha valakinek nagyobb a sebessége akkor az kétszer támadhat az ellenfeléhez viszonyítva ha a gyorsasága a kétszerese vagy több, akkor háromszor.
A támadás és páncél pedig úgy működhetne, hogy a támadás továbbra is adja a sebzést, a a páncél továbbra is ad plusz sebzés tűrést, de ha egy ponttal is több a páncélod akkor jár egy sebzés nullázás, illetve ahányszor több a páncélod annyi még (maximum 5). Hogy ez speciális képességek sebzése ellen is működjön e annak én már nem vagyok megmondója.
A harc rendszerre pedig megoldás lenne a kocka dobálás.
minden támadás után dobsz mondjuk egy élet halál kockával az egyik a találatot jelenti a másik azt hogy nem. (Én személy szerint mindig meg tudok egyezni a párbaj ellenfelemmel de így elég fair.)
Felhívnám a figyelmet arra hogy a szabály(ok)-nál a statok közöt szerepel még az intelligencia.
Egyébként szerintem a kockadobálos alapon a statoknak is lehetne plusz értelmet adni.
Példának okáért ügyebár a sebesség innentől adja egy körben lemorogható tér egységet. (ha minden igaz) de ezen felül szerintem aki gyorsabb az többször is támadhat egy körben. Szerintem ha valakinek nagyobb a sebessége akkor az kétszer támadhat az ellenfeléhez viszonyítva ha a gyorsasága a kétszerese vagy több, akkor háromszor.
A támadás és páncél pedig úgy működhetne, hogy a támadás továbbra is adja a sebzést, a a páncél továbbra is ad plusz sebzés tűrést, de ha egy ponttal is több a páncélod akkor jár egy sebzés nullázás, illetve ahányszor több a páncélod annyi még (maximum 5). Hogy ez speciális képességek sebzése ellen is működjön e annak én már nem vagyok megmondója.
Mad DollMaster- Purple
- Hozzászólások száma : 68
Join date : 2013. Jul. 21.
Karakterlap
Szint: 1
Burst pont:
(88/500)
Re: Javaslatok
Nem rossz ötletek ezek sem. Vasárnap szabim lesz akkor véglegesítek és akkor már egyúttal újra is indítom az oldalt. Kezdésnek nincs kedvetek megküzdeni egymással? Ja és Raven a képességed módosítsd kérlek, mivel mostantól azt, hogy tudod-e roncsolni a pályát már a Roncsolás pontok jelzik.
Mad: a harcok során használhatnak a játékosok kockát egy-egy találat eldöntésére, de ezt nem teszem kötelezővé, mivel kocka dobással csak teljes sebzést lehetne bevinni félt nem. Illetve a kocka véletlen alapon működik így nem lenne fair, hisz ha peche van akkor egy sokkal jobb harcos egyszer sem talál be míg a rosszabb folyton. Ez elég igazságtalan lenne.
Mad: a harcok során használhatnak a játékosok kockát egy-egy találat eldöntésére, de ezt nem teszem kötelezővé, mivel kocka dobással csak teljes sebzést lehetne bevinni félt nem. Illetve a kocka véletlen alapon működik így nem lenne fair, hisz ha peche van akkor egy sokkal jobb harcos egyszer sem talál be míg a rosszabb folyton. Ez elég igazságtalan lenne.
Kuroyukihime- Admin
- Hozzászólások száma : 170
Join date : 2013. Mar. 09.
Tartózkodási hely : Tokyo/Haruyuki-kun mellett
Karakterlap
Szint: 9
Burst pont:
(10000/16000)
Re: Javaslatok
Nekem küzdeni is van vagy sors általi karakter összetalálkozgatási eset is fenn állhat tőlem.
Mad DollMaster- Purple
- Hozzászólások száma : 68
Join date : 2013. Jul. 21.
Karakterlap
Szint: 1
Burst pont:
(88/500)
Re: Javaslatok
a kocka dobálásról:
nem rossz ötlet csak nem ezen az alapon
úgy viszont meglehetne oldani, hogy mindenkinek van egy védekező és egy támadó pontja az egyik adott a védekező pont erre tökéletes lenne. [csak nem a jelenlegi értékével] a támadó pontra meg ki kell találni valamit.
A támadó játékos kockával dob [mondjuk 6 oldalúval] ez az érték hozzá adódik a támadó pontjához, ha a támadó pontjai magasabbak mint az ellenfél védekező pontjai akkor eltalálta. Majd a lépést ismételi.
Természetesen itt még lehet bővíteni, pl: szerencse, próbára teheted a szerencsédet támadásnál [megint csak kockával] ha mázlid van többet sebzel ha nincs akkor kevesebbet, és védekezésnél is, ha mázlid van kevesebbet sebződsz ha nincs többet. Azt mindenki maga dönti el, hogy hajlandó-e próbálgatni a szerencséjét.
a képességről: majd kitalálok valamit
a játékról: majd ha kitaláltam valamit
nem rossz ötlet csak nem ezen az alapon
úgy viszont meglehetne oldani, hogy mindenkinek van egy védekező és egy támadó pontja az egyik adott a védekező pont erre tökéletes lenne. [csak nem a jelenlegi értékével] a támadó pontra meg ki kell találni valamit.
A támadó játékos kockával dob [mondjuk 6 oldalúval] ez az érték hozzá adódik a támadó pontjához, ha a támadó pontjai magasabbak mint az ellenfél védekező pontjai akkor eltalálta. Majd a lépést ismételi.
Természetesen itt még lehet bővíteni, pl: szerencse, próbára teheted a szerencsédet támadásnál [megint csak kockával] ha mázlid van többet sebzel ha nincs akkor kevesebbet, és védekezésnél is, ha mázlid van kevesebbet sebződsz ha nincs többet. Azt mindenki maga dönti el, hogy hajlandó-e próbálgatni a szerencséjét.
a képességről: majd kitalálok valamit
a játékról: majd ha kitaláltam valamit
Blood Raven- Red
- Hozzászólások száma : 76
Join date : 2013. Jul. 01.
Tartózkodási hely : Ott ahol nem kéne.
Karakterlap
Szint: 1
Burst pont:
(108/500)
Re: Javaslatok
Ez már kicsit D&D rendszer lenne ami nem azt jelenti hogy nem működne csak a hat oldalú kocka kevés lenne, hisz ha valakinek több, mint 6-tal több a védelme akkor megüthetetlen lesz, de mondjuk 12 oldalúval már jó lenne szerintem vagy inkább nyolc oldalúval. Bocs most hirtelenjében nem kezdtem el számolgatni. Bár mondjuk azt is lehet csinálni, hogy a hatos mindig talál. A szerencsét meg sokféleképpen lehetne megoldani. Az megérne egy kis regényt, mondjuk pont ahogy a támadás védekezés.
Bár én őszintén szólva a szerencsét nem tenném be, túl macerás lehetne így belegondolva, bár talán megér egy misét.
Ja meg oksi, tudok várni.
Mad DollMaster- Purple
- Hozzászólások száma : 68
Join date : 2013. Jul. 21.
Karakterlap
Szint: 1
Burst pont:
(88/500)
Re: Javaslatok
valójában KJK és nem D&D
én meg a jól bevált receptek mellet vagyok
én meg a jól bevált receptek mellet vagyok
Blood Raven- Red
- Hozzászólások száma : 76
Join date : 2013. Jul. 01.
Tartózkodási hely : Ott ahol nem kéne.
Karakterlap
Szint: 1
Burst pont:
(108/500)
Re: Javaslatok
Valaki még tud ama szent dolgok létezéséről.
ÓÓÓÓÓ áldót nosztalgia!
Mindjárt elő is kapom a Vértengereket
ÓÓÓÓÓ áldót nosztalgia!
Mindjárt elő is kapom a Vértengereket
Mad DollMaster- Purple
- Hozzászólások száma : 68
Join date : 2013. Jul. 21.
Karakterlap
Szint: 1
Burst pont:
(88/500)
Re: Javaslatok
24 könyves gyűjteményem van belőle na jó... abból csak 13 KJK [ha az online könyveket nem nézzük] a többi csak hasonló
Blood Raven- Red
- Hozzászólások száma : 76
Join date : 2013. Jul. 01.
Tartózkodási hely : Ott ahol nem kéne.
Karakterlap
Szint: 1
Burst pont:
(108/500)
Re: Javaslatok
Na, na! Ha beszélgetés nem tartalmaz Javaslatot kéretik átbattyogni a Csevegőbe.
Kuroyukihime- Admin
- Hozzászólások száma : 170
Join date : 2013. Mar. 09.
Tartózkodási hely : Tokyo/Haruyuki-kun mellett
Karakterlap
Szint: 9
Burst pont:
(10000/16000)
2 / 2 oldal • 1, 2
2 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|